אבטחת אירועים

שירות אבטחת אישים הוא שירות ייחודי, בו למעשה נבנה מערך אבטחה שלם אשר מטרתו אבטחת אדם אחד. לרוב אותו אדם הוא אדם מוכר בציבור כדוגמת פוליטיקאי, מוזיקאי, שחקן ועוד או אדם אשר נשקפת סכנה כלשהי לבטחונו.

ישנם מקרים רבים בהם מזמינים שירותי אבטחת אישים באופן קבוע, וישנו מאבטח קבוע או מתחלף אשר צמוד לאדם המאובטח 24 שעות ביממה. במקרים אלו לרוב מדובר באדם אשר נשקפת סכנה לבטחונו ויש צורך לאבטחו בכל רגע נתון.

במקרים אחרים, שירות אבטחת אישים מוזמן באופן זמני או חד פעמי, כאשר ישנה סכנה זמנית לבטיחותו של אדם מסויים. דוגמאות למקרים אלו הן אדם אשר זה עתה איימו על חייו, אדם חשוב מחו"ל אשר מבקר בארץ לתקופה מוגבלת, ועוד.

המאבטחים אשר מספקים את השירות במקרה של אבטחת אישים הם מאבטחים ברמה הגבוהה ביותר, יוצאי יחידות קרביות מובחרות ומאבטחים אשר עברו הכשרה מתאימה. ההכשרה אשר עוברים מאבטחים אלו היא ייחודית ושונה מההכשרה אשר מקבל מאבטח רגיל, ולכן תוכלו להיות רגועים שהאדם המאבטח לכם מוכן לכל אירוע בטחותי.

מחפשים שירות אבטחת אישים ברמה גבוהה ? פנו עוד היום לחברת Valet Services המספקת מגוון שירותי אבטחה מובילים ושירותים נוספים לאירועים.